Vi fick samtal i från en mycket orolig och ledsen matte som har en stor leonberger hund som bara hade ramlat i hop på golvet, vi åkte så fort vi kunde till familjen och la Texas på en bår och bar han till ambulansen och körde till Blåstjärnans Djursjukhus. Tyvärr visade det sig att han hade en sprucken mjälte och hela buken var blodfylld så att det gick inte att göra nånting för han så han fick dessvärre somna in. Vila i frid Texas du har gjort två stora avtryck i våra hjärtan// Daniel & Ann-Christin, Svenska Djurambulansen- Västra Götaland


