Vi fick ett samtal om en hund som hade svalt en strumpa och inte mådde bra. För att säkerställa att hunden fick rätt vård transporterade vi den till AniCura Västra Djurkliniken för undersökning och behandling. // Johanna, Svenska Djurambulansen – Västra Götaland


