Vi fick samtal om en äldre hund som visade tecken på smärta. När vi kom dit hade den lagt sig för att vila men verkade fortfarande ha ont. Vi transporterade den Blå Stjärnans Djursjukhus Mölndal för undersökning och vård. /Olivia, Svenska Djurambulansen – Västra Götaland


