Medtagen hund

Vi fick ett samtal ifrån en hundägare som ringde och berättade att hennes hund på 14 år inte mådde så bra. Den hade kissat inne och kräkts bland annat. Vi hämtade upp hundägaren och hund och körde dem till AniCura Djursjukhuset Albano för vidare undersökning.

//Inge, Svenska Djurambulansen – Stockholm