Vi fick ett samtal om en hund som tidigare under dagen hade varit på Blå Stjärnans Djursjukhus men som hade blivit sämre hemma. Ägaren ville åka in igen för fortsatt vård. Vi transporterade hunden till djursjukhuset, där den var mycket medtagen och behövde läggas in över natten. // Erik, Svenska Djurambulansen – Västra Götaland


